«Οι Τούρκοι της Δυτικής Θράκης συνεχίζουν την παράδοση "40 θυσιών" (γιορτή των 40 ημερών από την είσοδο της Άνοιξης) που διαρκεί εδώ και αιώνες», έτσι τιτλοφορεί το trtgreek.com την πρόσφατη γιορτή που έγινε στις πλαγιές της Ροδόπης, στη Χλόη, στην οποία φυσικά ήταν παρόν ο Τούρκος Πρόξενος Μουσταφά Σάρνιτς, αλλά και όλη η «αφρόκρεμα» των πρακτορίσκων και του (παράνομου) Συμβουλίου της Τουρκικής Μειονότητας Θράκης».
Πέρα από την εκμετάλλευση του θρησκευτικού συναισθήματος που υπήρξε κατά τη διάρκεια της γιορτής στην οποία πραγματοποιήθηκαν μαζικές προσευχές (απορώ εάν ο Τούρκος Πρόξενος πηγαίνει να προσευχηθεί και στους τάφους των νεκρών του Κοσόβου, γιατί υπήρξε πρωταίτιος και βασικός συνεργός στο θάνατο χιλιάδων ανθρώπών, εκτός και εάν ο κύριος Σάρνιτς είναι του δόγματος πως «μετά από την απομάκρυνση εκ του ταμείου ουδέν σφάλμα αναγνωρίζεται»…), σειρά είχε η πολιτική εκμετάλλευση και η στυγνή ανθελληνική προπαγάνδα!
Έτσι, τον λόγο πήρε ο ψευτομουφτής Κομοτηνής Ιμπραήμ Σερίφ και στις δηλώσεις του αναφέρθηκε στην παραμονή των «Τούρκων» στην περιοχή τα τελευταία 700 χρόνια (πιθανώς δεν αναγνωρίζει πως η ιστορία του τόπου είχε και έχει κατοίκους πολύ πριν αυτά τα 700 χρόνια της κατοχής από την Οθωμανική Αυτοκρατορία) και πως συγχαίρει τους «Τούρκους» κατοίκους της Θράκης που μπόρεσαν να δείξουν το καλύτερο παράδειγμα στο θέμα της ανεκτικότητας!!!
Ίσως θα έπρεπε βέβαια ο ψευτομουφτής Κομοτηνής να προσδιορίσει τον όρο ανεκτικότητα, αλλά και τον όρο «Τούρκοι της Θράκης». Όσο αφορά το δεύτερο, με βάση τη Συνθήκη της Λοζάνης, η Τουρκία δεν αναγνωρίζει Τούρκους, αλλά Έλληνες μουσουλμάνους κατοίκους της Θράκης (γι αυτό και δεν τους δέχτηκε στην Τουρκία με την ανταλλαγή των πληθυσμών). Καταπατώντας λοιπόν ο ψευτομουφτής της Κομοτηνής την Διεθνή Συνθήκη της Λοζάνης, ψευδόμενος ασύστολα εις βάρος της ιστορίας και της σκληρής πραγματικότητας για την Άγκυρα, προκάλεσε για μία ακόμη φορά και αφήνοντας τον (υποτιθέμενο) θρησκευτικό του ρόλο παραδόθηκε στην πολιτική και στην γραμμή του Τουρκικού Προξενείου της Κομοτηνής, βγάζοντας έναν πολιτικό λόγο που μάλιστα είχε σαφή ψήγματα κατά της ειρήνης και της συμφιλίωσης. Δηλαδή, κύριε Σερίφ, όταν είστε στο τζαμί δεν μιλάτε για αγάπη και ειρήνη, αλλά επιδίδεστε σε λογίδρια που σαν σκοπό έχουν να επιφέρουν την αναταραχή και την σύγκρουση μεταξύ των μουσουλμάνων και των χριστιανών κατοίκων της Θράκης; Ή άλλα λέτε μέσα στο τζαμί και άλλα στις συγκεντρώσεις στις οποίες παρευρίσκεστε, δίπλα στον Τούρκο Πρόξενο (ο οποίος είναι βουτηγμένος μέσα στο αίμα αθώων ανθρώπων);
Στα λεγόμενα του ψευτομουφτή Κομοτηνής ξεχωρίζει και η αναφορά στο θέμα της «ανεκτικότητας» για το οποίο συγχαίρει τους «Τούρκους» της περιοχής!!! Ανεκτικότητα; Σε τι, κύριε Σερίφ; Υπονοείτε πως οι μουσουλμάνοι κάτοικοι της Θράκης ανέχονται κάποιους και αν ναι, ποιους; Δεν θα θελήσω να βάλω λόγια στο στόμα του ψευτομουφτή Κομοτηνής, αλλά μόνος του «καρφώνεται» για τον ρόλο του ενάντια στην Ελληνική Πολιτεία και για το έργο που έχει αναλάβει και που είναι ο φανατισμός των μουσουλμάνων του νομού Ροδόπης. Τα συγχαρητήριά του, μάλιστα, για το «καλύτερο παράδειγμα ανεκτικότητας», ουσιαστικά κρούουν θύρες ακραίων στοιχείων, τους οποίους προκαλεί έμμεσα να δείξουν λίγο από αυτά που μπορούν να κάνουν…
Η αλήθεια είναι πως η Ελληνική Πολιτεία, αρχής γενομένης από τον Έλληνα πρωθυπουργό, αλλά και από την κυρία Μπακογιάννη συνεπικουρούμενης από τον υπουργό Εσωτερικών κύριο Παυλόπουλο, σας έχουν αφήσει να αλωνίζετε και να ενσπείρετε σπόρους διχόνοιας και μίσους ανάμεσα στους κατοίκους της Θράκης. Η ανεκτικότητα που έχουν επιδείξει απέναντί σας τα θεσμικά όργανα της χώρας, αγαπητέ ψευτομουφτή της Κομοτηνής, είναι πλέον του δέοντος, εάν συγκριθεί η κατάσταση στη Θράκη με την κατάσταση στην Τουρκία. Και για να γίνω σαφέστερος, γνωστό είναι στον κύριο Σερίφ πως ούτε στην Τουρκία, αλλά ούτε και σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου που υπάρχουν μουσουλμάνοι, δεν εκλέγεται ο Μουφτής, αλλά ορίζεται από το κράτος. Δυστυχώς, βάσει και του Τουρκικού Δικαίου και των νόμων που ισχύουν στην Τουρκία, είστε παράνομος και ψευτομουφτής αγαπητέ κύριε Σερίφ. Και εάν η Άγκυρα ενεργεί σύμφωνα με το συμφέρον της, αναλογιστείτε τι θα ήσασταν στην Τουρκία εάν ενεργούσατε όπως ενεργείτε στην Ελλάδα… Μάλλον θα βρισκόσασταν σε κάποια σκοτεινή φυλακή, έγκλειστος επί μακρόν διάστημα, έως ότου «συνέλθετε» ή σας «συνεφέρουν» ποικιλοτρόπως (γνωστές οι παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στις τουρκικές φυλακές)… και δεν χρειάζεται να αναφερθώ εγώ επειδή έχουν γίνει σχετικές αναφορές και καταδίκες από διεθνείς οργανισμούς…
Κι επειδή με τα λεγόμενά του ο κύριος Σερίφ, ο ψευτομουφτής της Κομοτηνής, υπονοεί σαφώς καταπάτηση δικαιωμάτων των Ελλήνων μουσουλμάνων κατοίκων της Θράκης, καλό θα ήταν να γίνει σαφέστερος, έτσι ώστε να κατανοήσουμε όλοι εμείς, ποια είναι τα δικαιώματα που στερούνται οι «προστατευόμενοί» του…
Μήπως κύριε Σερίφ, δεν υπάρχει ελεύθερη πρόσβαση στην Παιδεία, για τα παιδιά των μουσουλμάνων; Όχι μόνο υπάρχει, αλλά ισχύουν και ειδικά καθεστώτα, τα οποία προσπαθούν να υπερκεράσουν τις δυσκολίες μάθησης που δημιουργούνται λόγω της παρεμβατικότητας του «πνεύματος της Άγκυρας». Υπάρχουν μειονοτικά σχολεία για τα μουσουλμανόπαιδα, αλλά και σχολεία του Ελληνικού Δημοσίου, τα οποία μπορούν οι μαθητές να παρακολουθήσουν αλλά και ελεύθερα να διαλέξουν σε ποιο θα πάνε. Και η απορία που γεννιέται είναι η εξής κύριε ψευτομουφτή: Γιατί κατά κύριο λόγο στο μεγαλύτερο ποσοστό τους, οι γονείς των μουσουλμανόπαιδων (μουσουλμάνοι και οι ίδιοι φυσικά) επιλέγουν τα σχολεία του Ελληνικού Δημοσίου και όχι τα ιδιωτικά (και φυσικά επί πληρωμή) μειονοτικά σχολεία; Η απάντηση βρίσκεται στα ίδια τα παιδιά αλλά και στους γονείς τους, που δίχως ιδιαίτερη δυσκολία δηλώνουν πως: «διαπίστωσαν πως τα παιδιά τους μαθαίνουν καλύτερα στα δημόσια σχολεία, γίνονται κοινωνικότερα και προοδεύουν περισσότερο από ότι τα παιδιά που ακολουθούν την εκπαίδευση του ιδιωτικού μειονοτικού σχολείου». Επίσης, δηλώνουν πως η «επιβολή» της τρίτης γλώσσας, της Τουρκικής, είναι αφορμή για μεγάλα προβλήματα στην έκφραση αλλά και στην συνέχιση της πατρογονικής γλώσσας των ιδίων (να σημειωθεί πως οι περισσότεροι Έλληνες μουσουλμάνοι της Θράκης είναι Πομάκοι, οι οποίοι έχουν το δικό τους γλωσσικό ιδίωμα που καμία απολύτως σχέση δεν έχει με την Τουρκική γλώσσα). Έτσι, η ενσωμάτωση στην κοινωνία και στους χώρους εργασίας καθίσταται ιδιαίτερα δύσκολη και σε πολλές περιπτώσεις η εκμάθηση της Τουρκικής γλώσσας λειτουργεί αντίστροφα και εξαναγκάζει σε μη καλή επικοινωνία και απομονωτισμό όλους εκείνους που πέφτουν θύματα της «Τουρκικής Παιδείας».
Μήπως όμως κύριε ψευτομουφτή της Κομοτηνής, οι μουσουλμάνοι δεν έχουν πρόσβαση στην υγεία; Επισκέψεις στα νοσοκομεία της Ξάνθης και της Κομοτηνής αποδεικνύουν πως οι περισσότεροι ασθενείς είναι μουσουλμάνοι!!! Και ξέρετε γιατί συμβαίνει αυτό; Λόγω της αμάθειας και του κλίματος μη εμπιστοσύνης προς τις Ελληνικές Υπηρεσίες Υγείας, που φρόντισαν άνθρωποι όπως εσείς να εισάγουν στους ανθρώπους αυτούς… Και για να γίνω σαφέστερος και κατανοητότερος, προτιμούν τα γιατροσόφια και τους «χοτζάδες», επιτείνοντας την ό,ποια ασθένειά τους και τελικά προσφεύγουν στις Ελληνικές υπηρεσίες Υγείας του Δημοσίου, έχοντας όμως ήδη υποστεί σοβαρές βλάβες… Μπράβο σας, που σκέφτεστε το «ποίμνιό» σας τόσο πολύ!!!
Μήπως όμως κύριε Σερίφ, οι Έλληνες μουσουλμάνοι της Θράκης δεν έχουν πρόσβαση στην ελεύθερη οικονομία και στον κόσμο των επιχειρήσεων; Μία βόλτα στις αγορές τόσο της Κομοτηνής όσο και της Ξάνθης, αποδεικνύει και στον απλό επισκέπτη των πόλεων αυτών πως η επιχειρηματικότητα των μουσουλμάνων της Θράκης είναι ιδιαίτερα αυξημένη και σε πολλές περιπτώσεις ιδιαίτερα επιτυχημένη. Μάλιστα, πρόσφατα η Τουρκία άνοιξε και την Ziraat Bank στην Κομοτηνή, προκειμένου να προσελκύσει και να εκμεταλλευτεί τα κεφάλαια των μουσουλμάνων της περιοχής (πέρα από τον ρόλο της σε άλλα ζητήματα, τα οποία γνωρίζετε πολύ καλύτερα από τον οποιονδήποτε εσείς και ο Τούρκος Πρόξενος της Κομοτηνής, κύριος Σάρνιτς).
Μήπως κύριε ψευτομουφτή της Κομοτηνής υπονοείτε πως οι Έλληνες μουσουλμάνοι της Θράκης δεν έχουν καλή ποιότητα ζωής; Δυστυχώς για εσάς, έχουν αρκετά αναπτυγμένη οικοδομική δραστηριότητα και σε πλείστες όσες περιπτώσεις είναι ιδιοκτήτες πολυκατοικιών (αλλά και υπέροχων μονοκατοικιών και εξοχικών). Αλλά με την δική σας παρεμβατικότητα ένα μέρος τους παραμένει εγκλωβισμένο στα βάθη της Ανατολίας και των ισχυρών κανόνων του Ισλάμ, επιβάλλοντας στις πανέμορφες γυναίκες τους διαφορετικές ενδυμασίες (συνήθως για να μην δυσαρεστήσουν τους γέροντες γονείς τους, οι οποίοι συνεχίζουν να ζούνε με την πλύση εγκεφάλου που τους έχουνε κάνει άνθρωποι όπως εσείς). Βέβαια, σε χωριά πεδινά, τόσο στο νομό Ξάνθης όσο και στο νομό Ροδόπης, έχετε καταφέρει να ζούνε σε χαμόσπιτα και να εξάγουν τις οικονομίες τους στην Τουρκία, όπου έχουν ιδιόκτητες πολυκατοικίες (που δυστυχώς δεν μπορούν να εκμεταλλευτούν και ούτε να πάνε για να εισπράξουν τυχόν ενοίκια, αφού στο παρελθόν σημειώθηκαν ξυλοδαρμοί αλλά και απαγωγές μερικών Ελλήνων μουσουλμάνων της Θράκης, που τόλμησαν να ζητήσουν από ενοίκους των περιουσιών τους χρήματα!!! Και αυτά συνέβησαν στην Τουρκία κύριε Σερίφ, γεγονότα αδιαμφισβήτητα τα οποία σαφέστατα γνωρίζετε αλλά πολύ εύκολα… ξεχνάτε…)
Τι υπονοείτε λοιπόν κύριε Σερίφ, αγαπητέ ψευτομουφτή της Κομοτηνής, όταν μιλάτε για ανεκτικότητα στην Θράκη; Ανεκτικότητα από ποιόν προς ποιους; Σαφέστατα επιθυμείτε να έχετε υποχείρια, αγράμματους και εξ ολοκλήρου εξαρτώμενους από εσάς όλους τους Έλληνες μουσουλμάνους κατοίκους της Θράκης… επειδή μόνο έτσι θα συνεχίσετε εσείς να ζείτε πλουσιοπάροχα, αλλά και η Άγκυρα θα συνεχίσει να εφαρμόζει τα ό,ποια σχέδιά της για την περιοχή, εις βάρος ΟΛΩΝ των κατοίκων της Θράκης. Εσείς κάνετε καλά τη δουλειά σας, αλλά εγώ θέλω να σας προειδοποιήσω για κάτι: Σας έμαθαν οι μουσουλμάνοι της Θράκης, αγαπητέ Σερίφ… Σας έμαθαν τόσο καλά, που το μόνο που σας γλυτώνει από τη δημόσια χλεύη, είναι το ψευτοαξίωμά σας… Κι επειδή οι άνθρωποι αυτοί τιμούν την θρησκεία τους, δεν σας αντιμετωπίζουν όπως πραγματικά σας αξίζει.
Εάν, σε μία ελάχιστη των περιπτώσεων, είσασταν μουφτής, αγαπητέ Σερίφ, ποτέ δεν θα μιλούσατε ως πολιτικός. Επειδή η θρησκεία με την πολιτική είναι σε δύο αντίθετες πλευρές. Κι εσείς διαλέξατε να βρεθείτε στο ενδιάμεσο… Δηλαδή, να μην είστε πολιτικός, αλλά ούτε και μουφτής…
Βέβαια, οι δηλώσεις του κυρίου Σερίφ, οργάνου του Τουρκικού Προξενείου και καθηγούμενου της Τουρκικής προπαγάνδας (μέσω του ισλάμ) στη Θράκη, έγιναν μπροστά στον καθ’ ύλην αρμόδιο της ανθελληνικής δράσης στην περιοχή, στον σχεδιαστή και εμπειρότατο (με προϋπηρεσία στο Κόσοβο) Τούρκου Προξένου Μουσταφά Σάρνιτς, ο οποίος όταν πήρε τον λόγο για να μιλήσει στους μουσουλμάνους που γιόρταζαν μία παραδοσιακή-εποχιακή γιορτή, ανέφερε τη σημασία των παρόμοιων εκδηλώσεων των «Τούρκων» της Δυτικής Θράκης, για τη συνέχιση των παραδόσεων και της εθνικής ταυτότητας στις επόμενες γενιές.
Εθνική ταυτότητα όμως οι Έλληνες μουσουλμάνοι της Ελληνικής Θράκης ήδη έχουν, αγαπητέ κύριε Πρόξενε και αυτή είναι η Ελληνική, εκτός αν σας διαφεύγει ότι ο λόγος που βγάλατε ήταν εντός της Ελληνικής Επικράτειας… Φυσικά, η δουλειά του Τούρκου προξένου στην Κομοτηνή, είναι να αμφισβητεί αδιαλλείπτως την Ελληνική κυριαρχία στην περιοχή, αλλά οι δημόσιες δηλώσεις του αποτελούν καθαρή πρόκληση αλλά και παραίνεση προς εκείνους που εργάζονται συστηματικά για την αποδιάρθρωση και για την δημιουργία των «κατάλληλων προϋποθέσεων» έτσι ώστε να τεθεί (κάποια στιγμή) εθνοτικό ζήτημα στη Θράκη. Σαφέστατα ο κύριος Σάρνιτς γνωρίζει τις Διεθνείς Συνθήκες και σίγουρα έχει υπόψιν του την Συνθήκη της Λοζάνης (προσωπικά είμαι βέβαιος πως την γνωρίζει καλύτερα από όλους εμάς, και ίσως καλύτερα και από τους Έλληνες που είναι αρμόδιοι για την περιοχή).
Η πρόκληση αυτή δεν είναι η τελευταία από την πλευρά του επίσημου οργάνου της Άγκυρας, αλλά δυστυχώς δεν είναι και η πρώτη, δημιουργώντας πλείστα όσα αρνητικά συναισθήματα και σχόλια στους κατοίκους της περιοχής (κυρίως προς την Αθήνα και τα αρμόδια υπουργεία Εσωτερικών και Εξωτερικών).
Αλωνίζουν ελεύθερα στη Θράκη, λοιπόν, τα μισθωμένα όργανα της Άγκυρας και σε ανοιχτές συγκεντρώσεις, δημοσίως, προπαγανδίζουν και προκαλούν το Αθηνοκεντρικό Ελληνικό κράτος και την ανύπαρκτη Ελληνική κυβέρνηση. Και γιατί να μην το κάνουν, όταν γνωρίζουν πως οι προτεραιότητες των Ελλήνων υπευθύνων (πολιτικών και μη) βρίσκονται σε άλλους τομείς και άλλες περιοχές; Γιατί να μην προκαλούν κάποιους οι οποίοι υποχωρούν μπροστά και στις πιο απίθανες αιτιάσεις της Τουρκικής πλευράς;
Οι Τούρκοι κάνουν τη δουλειά τους και την κάνουν καλά. Το θέμα είναι στο τι γίνεται από τη δική μας πλευρά και ως πότε θα ισχύει το καθεστώς της πλήρους ασυδοσίας και του εξόφθαλμου εμπαιγμού των Ελλήνων και του Ελληνισμού της περιοχής… Ως πότε;
από τον Κωνσταντίνο του Ας μιλήσουμε επιτέλους
Δεν υπάρχουν περιθώρια για άλλα σχόλια ο φίλος μου ο Κωνσταντίνος τα είπε όλα.
Πρέπει επιτέλους να ασχοληθούν οι κυβερνώντες με την κουτσουρεμένη Θράκη μας.
Πέρα από την εκμετάλλευση του θρησκευτικού συναισθήματος που υπήρξε κατά τη διάρκεια της γιορτής στην οποία πραγματοποιήθηκαν μαζικές προσευχές (απορώ εάν ο Τούρκος Πρόξενος πηγαίνει να προσευχηθεί και στους τάφους των νεκρών του Κοσόβου, γιατί υπήρξε πρωταίτιος και βασικός συνεργός στο θάνατο χιλιάδων ανθρώπών, εκτός και εάν ο κύριος Σάρνιτς είναι του δόγματος πως «μετά από την απομάκρυνση εκ του ταμείου ουδέν σφάλμα αναγνωρίζεται»…), σειρά είχε η πολιτική εκμετάλλευση και η στυγνή ανθελληνική προπαγάνδα!
Έτσι, τον λόγο πήρε ο ψευτομουφτής Κομοτηνής Ιμπραήμ Σερίφ και στις δηλώσεις του αναφέρθηκε στην παραμονή των «Τούρκων» στην περιοχή τα τελευταία 700 χρόνια (πιθανώς δεν αναγνωρίζει πως η ιστορία του τόπου είχε και έχει κατοίκους πολύ πριν αυτά τα 700 χρόνια της κατοχής από την Οθωμανική Αυτοκρατορία) και πως συγχαίρει τους «Τούρκους» κατοίκους της Θράκης που μπόρεσαν να δείξουν το καλύτερο παράδειγμα στο θέμα της ανεκτικότητας!!!
Ίσως θα έπρεπε βέβαια ο ψευτομουφτής Κομοτηνής να προσδιορίσει τον όρο ανεκτικότητα, αλλά και τον όρο «Τούρκοι της Θράκης». Όσο αφορά το δεύτερο, με βάση τη Συνθήκη της Λοζάνης, η Τουρκία δεν αναγνωρίζει Τούρκους, αλλά Έλληνες μουσουλμάνους κατοίκους της Θράκης (γι αυτό και δεν τους δέχτηκε στην Τουρκία με την ανταλλαγή των πληθυσμών). Καταπατώντας λοιπόν ο ψευτομουφτής της Κομοτηνής την Διεθνή Συνθήκη της Λοζάνης, ψευδόμενος ασύστολα εις βάρος της ιστορίας και της σκληρής πραγματικότητας για την Άγκυρα, προκάλεσε για μία ακόμη φορά και αφήνοντας τον (υποτιθέμενο) θρησκευτικό του ρόλο παραδόθηκε στην πολιτική και στην γραμμή του Τουρκικού Προξενείου της Κομοτηνής, βγάζοντας έναν πολιτικό λόγο που μάλιστα είχε σαφή ψήγματα κατά της ειρήνης και της συμφιλίωσης. Δηλαδή, κύριε Σερίφ, όταν είστε στο τζαμί δεν μιλάτε για αγάπη και ειρήνη, αλλά επιδίδεστε σε λογίδρια που σαν σκοπό έχουν να επιφέρουν την αναταραχή και την σύγκρουση μεταξύ των μουσουλμάνων και των χριστιανών κατοίκων της Θράκης; Ή άλλα λέτε μέσα στο τζαμί και άλλα στις συγκεντρώσεις στις οποίες παρευρίσκεστε, δίπλα στον Τούρκο Πρόξενο (ο οποίος είναι βουτηγμένος μέσα στο αίμα αθώων ανθρώπων);
Στα λεγόμενα του ψευτομουφτή Κομοτηνής ξεχωρίζει και η αναφορά στο θέμα της «ανεκτικότητας» για το οποίο συγχαίρει τους «Τούρκους» της περιοχής!!! Ανεκτικότητα; Σε τι, κύριε Σερίφ; Υπονοείτε πως οι μουσουλμάνοι κάτοικοι της Θράκης ανέχονται κάποιους και αν ναι, ποιους; Δεν θα θελήσω να βάλω λόγια στο στόμα του ψευτομουφτή Κομοτηνής, αλλά μόνος του «καρφώνεται» για τον ρόλο του ενάντια στην Ελληνική Πολιτεία και για το έργο που έχει αναλάβει και που είναι ο φανατισμός των μουσουλμάνων του νομού Ροδόπης. Τα συγχαρητήριά του, μάλιστα, για το «καλύτερο παράδειγμα ανεκτικότητας», ουσιαστικά κρούουν θύρες ακραίων στοιχείων, τους οποίους προκαλεί έμμεσα να δείξουν λίγο από αυτά που μπορούν να κάνουν…
Η αλήθεια είναι πως η Ελληνική Πολιτεία, αρχής γενομένης από τον Έλληνα πρωθυπουργό, αλλά και από την κυρία Μπακογιάννη συνεπικουρούμενης από τον υπουργό Εσωτερικών κύριο Παυλόπουλο, σας έχουν αφήσει να αλωνίζετε και να ενσπείρετε σπόρους διχόνοιας και μίσους ανάμεσα στους κατοίκους της Θράκης. Η ανεκτικότητα που έχουν επιδείξει απέναντί σας τα θεσμικά όργανα της χώρας, αγαπητέ ψευτομουφτή της Κομοτηνής, είναι πλέον του δέοντος, εάν συγκριθεί η κατάσταση στη Θράκη με την κατάσταση στην Τουρκία. Και για να γίνω σαφέστερος, γνωστό είναι στον κύριο Σερίφ πως ούτε στην Τουρκία, αλλά ούτε και σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου που υπάρχουν μουσουλμάνοι, δεν εκλέγεται ο Μουφτής, αλλά ορίζεται από το κράτος. Δυστυχώς, βάσει και του Τουρκικού Δικαίου και των νόμων που ισχύουν στην Τουρκία, είστε παράνομος και ψευτομουφτής αγαπητέ κύριε Σερίφ. Και εάν η Άγκυρα ενεργεί σύμφωνα με το συμφέρον της, αναλογιστείτε τι θα ήσασταν στην Τουρκία εάν ενεργούσατε όπως ενεργείτε στην Ελλάδα… Μάλλον θα βρισκόσασταν σε κάποια σκοτεινή φυλακή, έγκλειστος επί μακρόν διάστημα, έως ότου «συνέλθετε» ή σας «συνεφέρουν» ποικιλοτρόπως (γνωστές οι παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στις τουρκικές φυλακές)… και δεν χρειάζεται να αναφερθώ εγώ επειδή έχουν γίνει σχετικές αναφορές και καταδίκες από διεθνείς οργανισμούς…
Κι επειδή με τα λεγόμενά του ο κύριος Σερίφ, ο ψευτομουφτής της Κομοτηνής, υπονοεί σαφώς καταπάτηση δικαιωμάτων των Ελλήνων μουσουλμάνων κατοίκων της Θράκης, καλό θα ήταν να γίνει σαφέστερος, έτσι ώστε να κατανοήσουμε όλοι εμείς, ποια είναι τα δικαιώματα που στερούνται οι «προστατευόμενοί» του…
Μήπως κύριε Σερίφ, δεν υπάρχει ελεύθερη πρόσβαση στην Παιδεία, για τα παιδιά των μουσουλμάνων; Όχι μόνο υπάρχει, αλλά ισχύουν και ειδικά καθεστώτα, τα οποία προσπαθούν να υπερκεράσουν τις δυσκολίες μάθησης που δημιουργούνται λόγω της παρεμβατικότητας του «πνεύματος της Άγκυρας». Υπάρχουν μειονοτικά σχολεία για τα μουσουλμανόπαιδα, αλλά και σχολεία του Ελληνικού Δημοσίου, τα οποία μπορούν οι μαθητές να παρακολουθήσουν αλλά και ελεύθερα να διαλέξουν σε ποιο θα πάνε. Και η απορία που γεννιέται είναι η εξής κύριε ψευτομουφτή: Γιατί κατά κύριο λόγο στο μεγαλύτερο ποσοστό τους, οι γονείς των μουσουλμανόπαιδων (μουσουλμάνοι και οι ίδιοι φυσικά) επιλέγουν τα σχολεία του Ελληνικού Δημοσίου και όχι τα ιδιωτικά (και φυσικά επί πληρωμή) μειονοτικά σχολεία; Η απάντηση βρίσκεται στα ίδια τα παιδιά αλλά και στους γονείς τους, που δίχως ιδιαίτερη δυσκολία δηλώνουν πως: «διαπίστωσαν πως τα παιδιά τους μαθαίνουν καλύτερα στα δημόσια σχολεία, γίνονται κοινωνικότερα και προοδεύουν περισσότερο από ότι τα παιδιά που ακολουθούν την εκπαίδευση του ιδιωτικού μειονοτικού σχολείου». Επίσης, δηλώνουν πως η «επιβολή» της τρίτης γλώσσας, της Τουρκικής, είναι αφορμή για μεγάλα προβλήματα στην έκφραση αλλά και στην συνέχιση της πατρογονικής γλώσσας των ιδίων (να σημειωθεί πως οι περισσότεροι Έλληνες μουσουλμάνοι της Θράκης είναι Πομάκοι, οι οποίοι έχουν το δικό τους γλωσσικό ιδίωμα που καμία απολύτως σχέση δεν έχει με την Τουρκική γλώσσα). Έτσι, η ενσωμάτωση στην κοινωνία και στους χώρους εργασίας καθίσταται ιδιαίτερα δύσκολη και σε πολλές περιπτώσεις η εκμάθηση της Τουρκικής γλώσσας λειτουργεί αντίστροφα και εξαναγκάζει σε μη καλή επικοινωνία και απομονωτισμό όλους εκείνους που πέφτουν θύματα της «Τουρκικής Παιδείας».
Μήπως όμως κύριε ψευτομουφτή της Κομοτηνής, οι μουσουλμάνοι δεν έχουν πρόσβαση στην υγεία; Επισκέψεις στα νοσοκομεία της Ξάνθης και της Κομοτηνής αποδεικνύουν πως οι περισσότεροι ασθενείς είναι μουσουλμάνοι!!! Και ξέρετε γιατί συμβαίνει αυτό; Λόγω της αμάθειας και του κλίματος μη εμπιστοσύνης προς τις Ελληνικές Υπηρεσίες Υγείας, που φρόντισαν άνθρωποι όπως εσείς να εισάγουν στους ανθρώπους αυτούς… Και για να γίνω σαφέστερος και κατανοητότερος, προτιμούν τα γιατροσόφια και τους «χοτζάδες», επιτείνοντας την ό,ποια ασθένειά τους και τελικά προσφεύγουν στις Ελληνικές υπηρεσίες Υγείας του Δημοσίου, έχοντας όμως ήδη υποστεί σοβαρές βλάβες… Μπράβο σας, που σκέφτεστε το «ποίμνιό» σας τόσο πολύ!!!
Μήπως όμως κύριε Σερίφ, οι Έλληνες μουσουλμάνοι της Θράκης δεν έχουν πρόσβαση στην ελεύθερη οικονομία και στον κόσμο των επιχειρήσεων; Μία βόλτα στις αγορές τόσο της Κομοτηνής όσο και της Ξάνθης, αποδεικνύει και στον απλό επισκέπτη των πόλεων αυτών πως η επιχειρηματικότητα των μουσουλμάνων της Θράκης είναι ιδιαίτερα αυξημένη και σε πολλές περιπτώσεις ιδιαίτερα επιτυχημένη. Μάλιστα, πρόσφατα η Τουρκία άνοιξε και την Ziraat Bank στην Κομοτηνή, προκειμένου να προσελκύσει και να εκμεταλλευτεί τα κεφάλαια των μουσουλμάνων της περιοχής (πέρα από τον ρόλο της σε άλλα ζητήματα, τα οποία γνωρίζετε πολύ καλύτερα από τον οποιονδήποτε εσείς και ο Τούρκος Πρόξενος της Κομοτηνής, κύριος Σάρνιτς).
Μήπως κύριε ψευτομουφτή της Κομοτηνής υπονοείτε πως οι Έλληνες μουσουλμάνοι της Θράκης δεν έχουν καλή ποιότητα ζωής; Δυστυχώς για εσάς, έχουν αρκετά αναπτυγμένη οικοδομική δραστηριότητα και σε πλείστες όσες περιπτώσεις είναι ιδιοκτήτες πολυκατοικιών (αλλά και υπέροχων μονοκατοικιών και εξοχικών). Αλλά με την δική σας παρεμβατικότητα ένα μέρος τους παραμένει εγκλωβισμένο στα βάθη της Ανατολίας και των ισχυρών κανόνων του Ισλάμ, επιβάλλοντας στις πανέμορφες γυναίκες τους διαφορετικές ενδυμασίες (συνήθως για να μην δυσαρεστήσουν τους γέροντες γονείς τους, οι οποίοι συνεχίζουν να ζούνε με την πλύση εγκεφάλου που τους έχουνε κάνει άνθρωποι όπως εσείς). Βέβαια, σε χωριά πεδινά, τόσο στο νομό Ξάνθης όσο και στο νομό Ροδόπης, έχετε καταφέρει να ζούνε σε χαμόσπιτα και να εξάγουν τις οικονομίες τους στην Τουρκία, όπου έχουν ιδιόκτητες πολυκατοικίες (που δυστυχώς δεν μπορούν να εκμεταλλευτούν και ούτε να πάνε για να εισπράξουν τυχόν ενοίκια, αφού στο παρελθόν σημειώθηκαν ξυλοδαρμοί αλλά και απαγωγές μερικών Ελλήνων μουσουλμάνων της Θράκης, που τόλμησαν να ζητήσουν από ενοίκους των περιουσιών τους χρήματα!!! Και αυτά συνέβησαν στην Τουρκία κύριε Σερίφ, γεγονότα αδιαμφισβήτητα τα οποία σαφέστατα γνωρίζετε αλλά πολύ εύκολα… ξεχνάτε…)
Τι υπονοείτε λοιπόν κύριε Σερίφ, αγαπητέ ψευτομουφτή της Κομοτηνής, όταν μιλάτε για ανεκτικότητα στην Θράκη; Ανεκτικότητα από ποιόν προς ποιους; Σαφέστατα επιθυμείτε να έχετε υποχείρια, αγράμματους και εξ ολοκλήρου εξαρτώμενους από εσάς όλους τους Έλληνες μουσουλμάνους κατοίκους της Θράκης… επειδή μόνο έτσι θα συνεχίσετε εσείς να ζείτε πλουσιοπάροχα, αλλά και η Άγκυρα θα συνεχίσει να εφαρμόζει τα ό,ποια σχέδιά της για την περιοχή, εις βάρος ΟΛΩΝ των κατοίκων της Θράκης. Εσείς κάνετε καλά τη δουλειά σας, αλλά εγώ θέλω να σας προειδοποιήσω για κάτι: Σας έμαθαν οι μουσουλμάνοι της Θράκης, αγαπητέ Σερίφ… Σας έμαθαν τόσο καλά, που το μόνο που σας γλυτώνει από τη δημόσια χλεύη, είναι το ψευτοαξίωμά σας… Κι επειδή οι άνθρωποι αυτοί τιμούν την θρησκεία τους, δεν σας αντιμετωπίζουν όπως πραγματικά σας αξίζει.
Εάν, σε μία ελάχιστη των περιπτώσεων, είσασταν μουφτής, αγαπητέ Σερίφ, ποτέ δεν θα μιλούσατε ως πολιτικός. Επειδή η θρησκεία με την πολιτική είναι σε δύο αντίθετες πλευρές. Κι εσείς διαλέξατε να βρεθείτε στο ενδιάμεσο… Δηλαδή, να μην είστε πολιτικός, αλλά ούτε και μουφτής…
Βέβαια, οι δηλώσεις του κυρίου Σερίφ, οργάνου του Τουρκικού Προξενείου και καθηγούμενου της Τουρκικής προπαγάνδας (μέσω του ισλάμ) στη Θράκη, έγιναν μπροστά στον καθ’ ύλην αρμόδιο της ανθελληνικής δράσης στην περιοχή, στον σχεδιαστή και εμπειρότατο (με προϋπηρεσία στο Κόσοβο) Τούρκου Προξένου Μουσταφά Σάρνιτς, ο οποίος όταν πήρε τον λόγο για να μιλήσει στους μουσουλμάνους που γιόρταζαν μία παραδοσιακή-εποχιακή γιορτή, ανέφερε τη σημασία των παρόμοιων εκδηλώσεων των «Τούρκων» της Δυτικής Θράκης, για τη συνέχιση των παραδόσεων και της εθνικής ταυτότητας στις επόμενες γενιές.
Εθνική ταυτότητα όμως οι Έλληνες μουσουλμάνοι της Ελληνικής Θράκης ήδη έχουν, αγαπητέ κύριε Πρόξενε και αυτή είναι η Ελληνική, εκτός αν σας διαφεύγει ότι ο λόγος που βγάλατε ήταν εντός της Ελληνικής Επικράτειας… Φυσικά, η δουλειά του Τούρκου προξένου στην Κομοτηνή, είναι να αμφισβητεί αδιαλλείπτως την Ελληνική κυριαρχία στην περιοχή, αλλά οι δημόσιες δηλώσεις του αποτελούν καθαρή πρόκληση αλλά και παραίνεση προς εκείνους που εργάζονται συστηματικά για την αποδιάρθρωση και για την δημιουργία των «κατάλληλων προϋποθέσεων» έτσι ώστε να τεθεί (κάποια στιγμή) εθνοτικό ζήτημα στη Θράκη. Σαφέστατα ο κύριος Σάρνιτς γνωρίζει τις Διεθνείς Συνθήκες και σίγουρα έχει υπόψιν του την Συνθήκη της Λοζάνης (προσωπικά είμαι βέβαιος πως την γνωρίζει καλύτερα από όλους εμάς, και ίσως καλύτερα και από τους Έλληνες που είναι αρμόδιοι για την περιοχή).
Η πρόκληση αυτή δεν είναι η τελευταία από την πλευρά του επίσημου οργάνου της Άγκυρας, αλλά δυστυχώς δεν είναι και η πρώτη, δημιουργώντας πλείστα όσα αρνητικά συναισθήματα και σχόλια στους κατοίκους της περιοχής (κυρίως προς την Αθήνα και τα αρμόδια υπουργεία Εσωτερικών και Εξωτερικών).
Αλωνίζουν ελεύθερα στη Θράκη, λοιπόν, τα μισθωμένα όργανα της Άγκυρας και σε ανοιχτές συγκεντρώσεις, δημοσίως, προπαγανδίζουν και προκαλούν το Αθηνοκεντρικό Ελληνικό κράτος και την ανύπαρκτη Ελληνική κυβέρνηση. Και γιατί να μην το κάνουν, όταν γνωρίζουν πως οι προτεραιότητες των Ελλήνων υπευθύνων (πολιτικών και μη) βρίσκονται σε άλλους τομείς και άλλες περιοχές; Γιατί να μην προκαλούν κάποιους οι οποίοι υποχωρούν μπροστά και στις πιο απίθανες αιτιάσεις της Τουρκικής πλευράς;
Οι Τούρκοι κάνουν τη δουλειά τους και την κάνουν καλά. Το θέμα είναι στο τι γίνεται από τη δική μας πλευρά και ως πότε θα ισχύει το καθεστώς της πλήρους ασυδοσίας και του εξόφθαλμου εμπαιγμού των Ελλήνων και του Ελληνισμού της περιοχής… Ως πότε;
από τον Κωνσταντίνο του Ας μιλήσουμε επιτέλους
Δεν υπάρχουν περιθώρια για άλλα σχόλια ο φίλος μου ο Κωνσταντίνος τα είπε όλα.
Πρέπει επιτέλους να ασχοληθούν οι κυβερνώντες με την κουτσουρεμένη Θράκη μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου